Tuesday, September 13, 2005

Handouts. Sep 3rd, 2005


Uddrag af en Dôrgan Reaper of Flesh’s Dagbog



Leaf Fall 12, YP 1061.
Mine Folk har rapporteret noget interessant! En Rød af betragtelig størelse har indrettet sig i Sangurenas’ Grotte. Hvordan det lader sig gøre forstår jeg ikke men måske kan det vendes til vores Fordel.

Midsummer 8, YP 1062.
En Gruppe af vores Munke, anført af Reaper Asoth, er taget mod Hammersdale.
Atreion, sin Viden til trods, har ikke kunne bringe os vores Mål nærmere.
Når Asoth vender tilbage med ham man kalder Elÿas vil det være klart for os hvor vi skal finde Relikviet.
Var det ikke for vores Kilde ville vi måske aldrig havde vist at Gruppen fra Dire’s Cove rent faktisk havde fundet Kæltringen Drayans Ledetråde.

Midsummer 10, YP 1062.
For at sikre mig at Asoth og hans Folk gennemfører Operationen har jeg sendt Valinoghtorklax og hans Sønner til Hammersdale. Ud over at hjælpe Asoth, har jeg befalet ham at gøre det af med Bastarden Taliesin og hans Venner. Aldrig igen vil de komme i Vejen for Morgûls Vilje.
At Valinoghtorklax faktisk troede på mig da jeg sagde at Forvandlingen ikke var dødelig, var en Gave fra Morgûl. Når Forvandlingen er gennemført vil han for evig Tid og bestandigt være vores SLAVE!



Harvesttide 3, YP 1062.
Asoth har bragt Elÿas til mig! Omsider kan vi finde Relikviet.

Harvesttide 5, YP 1062.
Det var sandt Alt sammen. The Sword of Five Virtues er på Øen Dava-Notar. Øen ligger cirka 500 mil stik Syd for The Necromancers Isle. Vi må lægge en Plan sammen, jeg og Cathain!

Harvesttide 8, YP 1062.
Cathain og Varena er draget af sted.
Joracks hjælp har i denne Sammenhæng været uundværlig… Jeg håber blot at også Cathain kan styre Cirklens kraft.
Når Cathain har fundet Sværdet vil intet i denne Verden kunne true Herren!
Vist skal det tilintetgøres men det må være at betragte som en Formalitet nu hvor Herren atter er vågnet op til dåd.


Brev til Reaper of the Flesh Dôrgan of the Black Death

Blooming 13, YP 1062




Vær forvisset om at Vores Herrer atter er på Farten.
Hans Armeer her er rede til at slå imod Fjenden, men først skal Relikviet tilintetgøres.

De har gjort fabelagtige Fremskridt og for det skal de have Ros.
Men forude venter den sande Prøvelse.

Herren vil være nået frem til The Summit of a Thousand Deaths inden Ugen er omme.
Kulterne der er stærke og vil være til stor Hjælp i Konflikten som venter forude, men først må vi bringe Klingen for hans Åsyn, således at Nightwalkeren kan knuse den.

Da, som vi marcherer over vores Fjende vil Vores Herrer være rede til atter at stå Ansigt til Ansigt med sin Arvefjende.

Death in all You undertake!
Karravas Second to the Master